Over ons
Badminton Vlaanderen lanceert nieuw logo
28mei
Badminton Vlaanderen heeft zijn oude, lichtgrijze rode logo vervangen door een dynamische en inclusieve huisstijl. Deze nieuwe uitstraling geeft een fris gevoel en benadrukt de kernwaarden van de sportfederatie.
Noticed Agency, een communicatie- en marketingbureau, heeft Badminton Vlaanderen geholpen bij deze vernieuwing.
Badminton is er voor iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht of nationaliteit. Inclusie en maatschappelijke betrokkenheid staan centraal. De kleuren in het logo vertegenwoordigen niet alleen inclusie, maar bevatten ook emotionele elementen.
Met deze verfrissende en onderscheidende huisstijl kijkt Badminton Vlaanderen vol vertrouwen naar de toekomst. Of je nu competitief speelt of gewoon voor plezier, badminton is de plezantste sport!
Via een online teaser campagne werden de zenuwen op de proef gesteld.
Bekijk de lanceringsvideo van het nieuwe logo hier. 😊
Met dank aan sporthal Bart Swings in Herent, Nico Claes om materiaal te ontlenen, alle badmintonfanaten en –legenden om geschiedenis te schrijven en iedereen, groot en klein, jong en oud, parabadmintonners en valide spelers.. Iedereen die bijdraagt aan de Vlaamse badmintonwereld. Samen versterken we elkaar.
Video door Joris Fauconnier, BlueFrame Media.
Onthulling van het logo
Het logo werd onthuld door Man-Kei To en Brent Van Der Kelen, ambassadeurs van de G-Badminton, in bijzijn van voorzitter Bert Vanhorenbeeck in het Yonex Center in Aartselaar.
Daarnaast bood dit event ook de gelegenheid om de Europese trofee Parbadmintonster van het Jaar te overhandigen aan Man-Kei To.
Pers
PUB: Noticed Agency smasht samen met Badminton Vlaanderen
Nieuwsblad: Noticed Agency uit Lier geeft Badminton Vlaanderen een kleurrijk nieuw jasje
Volg ons ook via